Vill du bli en viktig del av ett engagerat team som varje dag arbetar för att skapa trygga, trivsamma bostadsområden? Nu söker vi dig som vill ta en central roll i vår verksamhet som receptionist på vårt områdeskontor i Eskilstuna.
Om rollen
Som receptionist är du vårt ansikte utåt och den första personen våra besökare möter. Du bidrar till en välkomnande och professionell miljö, både för våra hyresgäster och kollegor. Din vardag präglas av service, struktur och varierande arbetsuppgifter – från att bemanna receptionen till att hantera kontorslogistik och stötta med administrativa uppgifter inom fastighetsförvaltning.
Arbetstiden är förlagd måndag till fredag dagtid.
Exempel på arbetsuppgifter
- Bemanna receptionen under öppettider
- Ta emot besökare och hantera leveranser
- Ansvara för nyckelhantering och nyckelregister
- Sköta inköp av förbrukningsmaterial
- Vara kontaktperson för serviceavtal och kontorets utrustning
- Administrativt stöd till områdeschef, förvaltare och uthyrare
- Tillsammans med övriga teamet bidra till och delta i utveckling av bostadsområdet på flera nivåer.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad, positiv och har en naturlig förmåga att skapa goda relationer. Du gillar att ha många bollar i luften och trivs i en roll där ingen dag är den andra lik. Vidare är du en noggrann och prestigelös person som har lätt för att samarbeta.
Vi tror att du har:
- Tidigare erfarenhet av en serviceinriktad roll
- En lösningsorienterad och flexibel inställning
- God organisationsförmåga och öga för detaljer
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
- B-körkort
Vi erbjuder
Hos oss får du en viktig roll i ett tryggt och stöttande team med stort engagemang för vårt område. Vi erbjuder en varierad arbetsdag, möjlighet att påverka och utvecklas, samt chansen att göra verklig skillnad för våra hyresgäster.
Uppdraget är till en början på 6 månader med chans till förlängning. Start sker omgående efter överenskommelse.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande.
Om Victoriahem
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Läs gärna mer om Victoriahem på hemsidan: https://www.victoriahem.se/
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!