Varning! Vi har blivit uppmärksammade på meddelanden i sociala medier från personer som utger sig för att vara rekryterare hos Adecco. Dessa personer har inget samröre med Adecco. Blockera eller anmäl gärna dessa konton. Alla lediga tjänster hittar du som vanligt här på vår hemsida.

CONTENT

Projektassistent

Ny
  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Boden, Norrbottens Län
  • Omfattning
    Heltid

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som håller huvudet kallt även när tempot är högt? Vi söker nu en Projektassistent till ett växande team i Boden som kommer att spela en nyckelroll i att hålla ordning och flyt i kontorsmiljön under en intensiv uppstartsfas.

Du är företagets ansikte utåt och kommer att arbeta nära närmsta chef i att prioritera, organisera och lösa vardagens praktiska behov.

Om uppdraget

  • Plats: Boden
  • Omfattning: Heltid, måndag–fredag (40 h/vecka)
  • Start: En person startar omgående, ytterligare en ansluter senare
  • Längd: 12 månader, med möjlighet till förlängning
  • Anställningsform: Konsultuppdrag via Adecco Sweden AB

Som konsult hos Adecco omfattas du av kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och attraktiva förmåner såsom friskvårdsbidrag och träningsrabatter. Du får även tillgång till ett stort professionellt nätverk och karriärmöjligheter hos några av Sveriges mest spännande arbetsgivare.

Dina arbetsuppgifter

  • Ta emot besökare och guida dem rätt
  • Hålla reception och gemensamma ytor välkomnande och i ordning
  • Hantera inkommande samtal, mejl, post och leveranser
  • Beställa kontorsmaterial och catering samt sköta lagerhållning
  • Föra löpande kostnadsuppföljning och hantera enklare administration
  • Stötta vid VIP-besök och interna kontorsaktiviteter
  • Köra ärenden mellan olika kontor (B-körkort krävs)
  • Samarbeta nära närmsta chef i prioriteringar och beslut

Vi söker dig som

  • Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office
  • Innehar B-körkort
  • Kommunicerar obehindrat på engelska & svenska i både tal och skrift
  • Är lugn, lösningsorienterad och flexibel även under stress
  • Har lätt för att prioritera och skapa struktur i en händelserik miljö
  • Gillar att arbeta självständigt men också nära chef och team

Tidigare erfarenhet av administration, kontorsservice eller liknande stödroller är meriterande – men viktigast är din personlighet, initiativförmåga och förmåga att få saker att hända.

Ansökan

Vi intervjuar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Bifoga CV och ett kort personligt brev via länken nedan.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten eller processen? Kontakta gärna ansvariga rekryterare:

?? marie.sohlman@adecco.se

Copyright © Adecco Sweden