Adecco Karlskrona

Adecco i Karlskrona är inte bara ett bemanningsföretag att räkna med utan också en aktör med stor kunskap och lång erfarenhet att hitta rätt kompetens i regionen. Med utgångspunkt från kontoret i Karlskrona jobbar vi mot hela länet och har anställda konsulter hos företag i olika branscher runtom i Blekinge. Vi strävar med glädje och passion konstant efter att bli bättre på det vi gör. Vi har funnits i över tjugo år och är en trovärdig och professionell partner inom rekrytering och bemanning. Oavsett om du behöver personal eller söker nytt jobb så kan du bli en del av Sveriges främsta rekryterings- och bemanningsföretag.

Välkommen att höra av dig!

Susanne Zec

Kontaktperson

Susanne Zec

KONTORSCHEF


susanne.zec@adecco.se 010 - 173 73 00

Vad kostar egentligen bemanning och rekrytering?

Hur mycket kostar det att rekrytera en ekonomiassistent? Vad blir månadskostnaden om du hyr in tre lagerarbetare? När du använder vår priskalkylator får du ett uppskattat prisintervall för en mängd olika yrkesroller.

Adecco Karlskrona

010 - 173 73 00 karlskrona@adecco.se

Ellen Klemans gata 3C

371 34 Karlskrona

Vardagar: 08:00 - 17:00

Vi svarar inom 2 timmar*

Gäller endast företag


Genom att skicka in formuläret så accepterar du våra villkor kring GDPR.


*Gäller på vardagar 8.00-17.00, därefter senast klockan 10.00 nästkommande arbetsdag. Detta formulär riktar sig endast mot företag.

Behöver ditt företag nya medarbetare?

Oavsett om du behöver hyra in eller anställa hittar vi rätt person för jobbet. Kontakta oss så berättar vi mer.


Om du söker jobb så hänvisar vi dig till våra lediga jobb eftersom vi inte har möjlighet att svara på jobbansökningar via detta formulär. Om du har andra frågor som jobbsökande, kontakta oss på info@adecco.se.

Vi som arbetar på kontoret i Karlskrona

Susanne Zec

Susanne Zec

Kontorschef

susanne.zec@adecco.se

Jag ser mitt jobb som både ansvarfullt och stimulerande. Det är så givande att få arbeta med att ge människor jobb – ett jobb som de längtat efter och passar för och lika givande är det att kunna hjälpa företag med den mest lämpliga kompetensen.

Varje dag i mitt jobb känns som ett nytt kapitel i en bok, lika spännande!

Carina Falck

Carina Falck

Business Manager

carina.falck@adecco.se

Det bästa med mitt jobb är att få inblick i många olika företag, branscher och träffa intressanta människor. Min vardag består av att hjälpa kunder med alla utmaningar som kan uppstå inom personalbehov genom att hitta rätt lösning inom inhyrning och rekrytering. Jag har lång erfarenhet från min bransch och resultatet av min insats blir oftast både uppskattad och effektiv och det drivs jag utav!

Åsa Davidsson

Åsa Davidsson

Business Manager

asa.davidsson@adecco.se

Det bästa med att arbeta på Adecco som Business Manager är att tillsammans med mina kollegor kunna bidra till utveckling och skapa möjligheter för alla kunder, konsulter och kandidater. Att etablera och utveckla relationer är det som driver mig att ständigt leverera utifrån bästa möjliga förmåga.

Agonis Haxhiu

Agonis Haxhiu

Business Manager

agonis.haxhiu@adecco.se

Att varje dag få vara en del av konsulternas utveckling och samtidigt skapa mervärde för kunder genom att tilldela rätt kärnkompetens på rätt plats är en stor motivationskälla för mig i mitt arbete

Sebastian Baard

Sebastian Baard

Business Manager

sebastian.baard@adecco.se

Jag är en driven och social person som tycker det är intressant att arbeta med människor. Jag drivs av utveckling och tillsammans med mina kollegor ser vi till att våra konsulter får de bästa möjligheterna att växa och utvecklas hos våra kunder.

Adecco
Adecco Group
!-- END OF PAGE BASED CSS / JAVASCRIPT -->