Ordermottagare till företag utanför Eskilstuna

Har du erfarenhet av att arbeta som ordermottagare och trivs med ett arbete där du får använda din goda sociala kompetens? Vi på Adecco söker nu en ordermottagare till vår kund utanför Eskilstuna.

Om tjänsten

Vill du vara en del av en kundorienterad grupp som ger snabb service och överträffar kundens förväntningar? Som ordermottagare har du kunden i fokus och arbetar för att bygga goda kundrelationer. I arbetsuppgifterna ingår orderbehandling, administration och andra förekommande kundserviceuppgifter. Du kommer att ha tät kontakt med flera olika personer och team- både internt och externt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:

• Ordermottagning och orderbehandling
• Förbereda offerter
• Kundservicearbete
• Uppdatera order- och kundlistor
• Administration

Om dig

Vi söker dig som har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du driven, positiv och utåtriktad med förmågan att arbeta såväl självständigt som i samarbete med andra. Vidare behöver du vara trygg i dig själv och ha stort kundfokus. För att trivas i denna roll ser vi också att du är initiativrik och har god struktur i ditt dagliga arbete.

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet från liknande befattning
• Mycket god social kompetens och samarbetsförmåga
• Kundfokus
• Driven och initiativrik
• Flexibel och god kommunikationsförmåga
• Mycket goda IT kunskaper och goda kunskaper i Microsoft Office
• Utmärkta kunskaper i Svenska och Engelska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Uppdraget är ett konsultuppdrag på ca 1 år med start i februari 2020.

Om ansökan

Rekryteringsarbetet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två urvalstester (MAP/Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sandra Soltani via 010 - 173 73 00 

Välkommen med din ansökan!