Office Assitant på 50% till Sandvine

  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Falkenberg, Hallands Län
  • Antal lediga tjänster
    1


Vi söker en Office Assistant till Sandvines verksamhet i Varberg. Vi letar efter dig som vill arbeta deltid 50% och trivs med både praktiska och administrativa arbetsuppgifter samtidigt. Har du dessutom erfarenhet av service sedan innan är denna tjänst som gjord för dig. Sök redan idag!

Om tjänsten
Som Office Assistant ansvarar du för skötsel av olika kontorsgöromål. Genomgående är service och exempel på ansvarsområden är olika beställningar av kontorsmaterial och resebokningar. Du kommer också att ha hand om arbetsplatsens dagliga frukost samt andra arrangemang, exempelvis dina medarbetares födelsedagar. Arbetet är förlagd på dagtid och deltid. Du kommer framför allt att arbeta förmiddagar, mellan 08:00 – 12:00 måndag till fredag. Lokalerna är ljusa och fräscha och ligger centralt i Varberg.

I din roll som Office Assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Koordinering och genomförande av arbetsplatsens dagliga frukost
- Beställningar, exempelvis av kontorsmaterial
- Ansvar för olika arrangemang, exempelvis medarbetares födelsedag

Om dig
Vi söker dig som vill arbeta med service. Kanske har du tidigare arbetat som assistent eller liknande och trivs i en roll med stort fokus på serviceanda. Viktigt är att du trivs med att både tala, läsa och skriva på engelska då stor del av kommunikationen sker på engelska.

Vidare ser vi att du som person är prestigelös och självgående. Du ser vad som behöver göras utan att direktiv ges och du fullföljer det du tagit dig an och siktar mot bästa möjliga resultat.

Viktigt för tjänsten är:
- Goda kunskaper i engelska
- Utpräglad serviceanda

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Office Assitant är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående.
Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Isabell Josefsson via isabell.josefsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Assistant, Office Admin, IT, Varberg, Sandvine, Adecco, receptionist, administratör