Netred i Tidaholm söker en Kundtjänst/Kontorsadministratör


Netred AB är en IT-leverantör med helhetslösningar. Vi erbjuder hård & mjukvara, molntjänster samt programutveckling.
I och med vårt nära samarbete med Monitor ERP System så har vi hela Sverige som arbetsfält.
Kontoret ligger i Tidaholm och antalet anställda är idag 13 personer. www.netred.se.

Om tjänsten
Rollen som Kundtjänst/Kontorsadministratör är väldigt bred och kommer innefatta varierande arbetsuppgifter inom administration och kundservice. Du kommer ta emot besökare, svara i telefon och vara behjälplig för både kund, kollegor och vår huvuduppdragsgivare dagligen. Du kommer även att utföra enklare ekonomiuppgifter och följa upp avtalskunder skicka och följa upp offerter, registrera kundorder, inköp samt lägga beställningar. Inom ditt ansvarsområde ligger också hantering av företagets telefonabonnemang, bilar samt bokning av hotell och tåg vid tjänsteresor. Det är med andra ord både högt och lågt då du även ser till att frukosten är framställd och bortplockad samt att diskmaskinen är igång.

Tjänstens placering kommer att vara på vårt kontor i Tidaholm.

I din roll som Kundtjänst/Kontorsadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

-Ge högklassig service via telefon och mail
-Administration i datorsystem
-Ständigt komma med förbättringar i det dagliga arbetet
-Ansvara för post och pakethantering
-Inköp av fika, lunch och kontorsmaterial

Vi skulle beskriva detta som en roll där du får möjlighet att arbeta självständigt med mycket eget ansvar och stor möjlighet till din egna utveckling.

Om dig
Vi tror att du är en person som trivs att arbeta i ett litet företag med varierande uppgifter och är orädd för nya uppgifter samt hugger tag i det som behöver göras. Du som är van vid och som tycker det är roligt att komma i kontakt med människor kommer att trivas på bolaget. Du är en duktig administratör som även tar initiativ till förbättringar i arbetsflödet. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Som person kommer du att uppskattas för ditt positiva sätt och för att du utan problem sträcker ut en hjälpande hand när det behövs.

Viktigt för tjänsten är:

-Kundfokuserad och kommunikativ
-Strukturerad och initiativtagande
-Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt excel och outlook
-Körkort B är ett krav

Meriterande är:
-Kunskaper från Affärssystemet Monitor eller motsvarande
-Bokföring och lönehantering

Vi lägger stor vikt vid din personlighet, servicekänsla, prestigelöshet och samarbetsförmåga.

Om anställningen
Detta är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Om ansökan
Sök så snart som möjligt, dock senast 23 juni 2019.

Vänta inte med att skicka in din ansökan, rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP och MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.

Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Frida Grandt 036-351036 eller frida.grandt@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan senast den 23 juni 2019