Kontorsansvarig/receptionist 50% till kund i Solna!

Är du serviceminded ut i fingerspetsarna? En spindel i nätet som älskar att ha varierande arbetsuppgifter och vara en stöttande funktion? Då är det dig vi söker som Receptionist på 50% till kund i Solna med start omgående.

Om tjänsten
Som kontorsansvarig/receptionist kommer du ha en stöttande funktion på kontoret och vara navet i hjulet som ser till att allting fungerar och rullar på. Dina dagar kommer att vara av varierande karaktär och i dina arbetsuppgifter ingår följande: mötesbokning, beställa catering, ta emot besökare, beställa kontorsmaterial, ha kontakt med leverantörer, ta emot leveranser, samla information samt supportera vid projekt. Du kommer rapportera till den nordiska koordinator som sitter i Finland.

Arbetstiden är förlagd måndag till fredag mellan 13.00 - 17.00.

I din roll som kontorsansvarig/receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ta emot besökare
- Ha kontakt med leverantörer/hyresvärden
- Enklare kontorsuppgifter som beställa kontorsmaterial, underhålla av kaffemaskinen, catering etc.
- Supportera vid projekt samt månadsrapport.

Om dig
Vi söker dig som har rätt inställning och engagemang! Vi söker dig som är prestigelös, initiativtagande och driven. Du är handlingskraftig och har förmågan att se vad som behöver göras. Har du tidigare erfarenhet ifrån en liknande roll är det meriterande. I övrigt har du kunskaper inom Office-paketet speciellt Excel. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Vidare ser vi serviceminded och inte rädds att hugga i där det behövs.

Viktigt för tjänsten är:
- Svenska och engelska i tal och skrift.
- Kunskaper inom Office-paketet speciellt Excel.
- Driven och prestigelös.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som kontorsansvarig/receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget tom juni 2019. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter att uppdraget förlängs.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jelena Dogas via 073 - 684 72 92.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Solna, konsult, Adecco.