Administratör till Trollhättan

Ny
  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Trollhättan, Västra Götalands Län
  • Antal lediga tjänster
    1

Lockas du av att arbeta i en större organisation med varierande uppgifter? Har du gymnasiekompetens och tidigare erfarenhet av att arbeta med administration? Vi på Adecco söker nu en administratör till vår kund i Trollhättan 

Om tjänsten
Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör hos vår kund kommer du att ha en roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer dels att ta emot besökare, ansvara över växeln och posthantering, göra felanmälningar samt ansvara för att det är rent och snyggt i lokalerna. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är att kopiera och göra inskick av årsredovisningshandlingar till bolagsverket, inskick av deklarationer och föra över filer till skatteverket samt vara behjälplig vid inköp av fika och blommor.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
Som administratör hos vår kund kommer du att ha en roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer dels att ta emot besökare och ansvara för posthantering, göra felanmälningar samt ansvara för att det är rent och snyggt i lokalerna. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantera fakturor och kontorsinköp och sköta andra administrativa uppgifter
Uppdraget kommer att påbörjas omgående och sträcker sig troligen fram till årsskiftet. Arbetet är på heltid måndag till fredag. Du kommer att få en anställning i vår konsultverksamhet och utföra ditt arbete hos vår kund i Trollhättan.

Om dig
Vi söker dig som har någon tidigare erfarenhet av administrativt eller serviceinriktat arbetet kommer att axla rollen väl. Din goda förmåga att strukturera och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din lösningsfokuserade sida, samarbetsförmåga och självständiga läggning gör att du når stor framgång. Vi ser dessutom att du är serviceinriktad samt är bra på att bemöta olika typer av människor.

Viktigt för tjänsten är:
- Flexibilitet och prestigelöshet
- Serviceinriktad 
-Noggrann och strukturerad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som administratörär ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 2-3 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

  1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

  2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

  3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Therese Hedén på therese.heden@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Trollhättan, Affärssystem, Adecco