Varning! Vi har blivit uppmärksammade på meddelanden i sociala medier från personer som utger sig för att vara rekryterare hos Adecco. Dessa personer har inget samröre med Adecco. Blockera eller anmäl gärna dessa konton. Alla lediga tjänster hittar du som vanligt här på vår hemsida.

CONTENT

Administratör till framtida uppdrag inom offentlig verksamhet

Ny
  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Göteborg, Västra Götalands Län
  • Omfattning
    Heltid

Har du tidigare erfarenhet av administration? Är du noggrann och självgående? Då är detta tjänsten för dig! Vi söker dig som är en erfaren Administratör för framtida konsultuppdrag inom offentlig verksamhet.

Om tjänsten
Vi söker dig som är en erfaren Administratör för framtida konsultuppdrag inom offentlig verksamhet. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på arbetsplatsen, det kan vara allt från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.

I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
- Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
- Hantera kalendrar och möten
- Inköp
- Allmän administration
- Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av administration. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt. Det är meriterande om du tidigare har arbetet inom den offentliga sektorn.

Önskade kvalifikationer:
- Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
- Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, MS Office och SharePoint är meriterande
- Obehindrade kunskaper i svenska språket, i tal och skrift
- Kunskaper i det engelska språket är högt meriterande samt om man tidigare har arbetat inom den offentliga sektorn

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via evelina.hjortskog@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Koordinator, Organisatör, Sekreterare, Assistent, Assistant, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco

Copyright © Adecco Sweden