Administrativ assistent till kundföretag i Lund

Vill du arbeta som assistent till chef och ledningsgrupp hos vår kund som är ett spännande företag i Lund? Vi söker dig som drivs av att vara spindeln i nätet och som är en fena på administration! Stämmer det bra överens med den du är? Vänta inte med att söka!

Om tjänsten
I din roll som assisten är du att behjälplig med allt från högt till lågt på företaget. Dina arbetsuppgifter kommer att vara av varierande karaktär och bestå av bland annat diverse administration så som tidrapportering, godkännande av fakturor och inköprsordrar. Vidare kommer du koordinera och organisera möten, workshops, events samt vara behjälplig med övriga administrativa uppgifter.
I din roll som assisten kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Registrera, förlänga och avsluta konsulter i olika system
- Godkänna fakturor
- Ansvara för rese- och hotellbokningar
- Anordna möten, workshops och events
- Övriga administrativa uppgifter

Om dig
Vi söker dig som trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och som är administrativt lagd. Erfarenhet av att arbeta i Word, Excell och PowerPoint är ett krav. Har du dessutom arbetat i SAP och SharePoint ser vi det som extra meriterande.
Du som söker har förmågan att på ett effektivt sätt kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är serviceinriktad, noggrann och självständig vilket märks i ditt arbete.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom service
- Goda datorkunskaper
- Tala och skriva flytande svenska och engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om anställningen
Tjänsten som administrativ assistent är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget ett vikariat som sträcker sig över tre månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1.Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2.Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3.Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Susanna Kanold via 0736- 84 71 39 eller via mail Susanna.Kanold@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Assistent, Lund, Word, Excell, Adecco,Service, Administration