Sommarjobba som ambulerande receptionist!

  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Stockholm, Stockholms Län
  • Antal lediga tjänster
    1

Söker du sommarjobb? Är du ute efter ett serviceinriktat arbete där du får bidra med din härliga personlighet samtidigt som du får arbetslivserfarenheter att bygga ditt cv med? Då är det dig vi söker som Ambulerande Receptionist till vår uthyrningsverksamhet på Adecco Outsourcing sommaren 2018

Om jobbet
Du kommer att arbeta som ambulerande receptionist/växeltelefonist, vilket innebär att du kommer att bli upplärd hos flera av våra kundföretag för att sedan kunna täcka upp vid sjukdom/frånvaro och arbetstoppar eller andra behov. Hur din arbetsdag kommer att se ut beror på hos vilken kund du befinner dig. Din huvudsakliga arbetsuppgift som receptionist är att vara företagets ansikte utåt och visa besökare till rätta samt svara på frågor om företaget.

Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• posthantering
• kontorsadministration
• boka möteslokaler
• svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person på företaget

Om dig
Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång!

Viktigt för tjänsten är:
• du har ett genuint intresse för service
• trivs med att befinna dig i nya miljöer
• tycker om att ha en varierad arbetsvecka där den ena dagen inte är den andra lik
• är social samt har en glad och positiv inställning

Ett krav är att du har möjlighet att arbeta i sommar, främst vecka 28-33 men vi ser gärna att du kan arbeta innan och efter dessa veckor också. Har du även möjlighet att fortsätta arbeta extra efter sommaren så kan det även finnas möjlighet till det.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi ser gärna du bor centralt i Stockholm så du lätt att ta dig till de olika uppdragen.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning till sommaren 2018. Arbetstiderna varierar mellan 7-16 och 8-17. Vi värnar om en långsiktig relation och ser därför att du gärna stannar hos oss minst 1år, för rätt person finns möjlighet till fast anställning hos Adecco Sweden

Våra kunder finns runt om i Stockholm och är såväl större som mindre företag och de är verksamma inom många olika områden.
Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Timlön enligt avtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas till sommaren och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emma Heed 0736 84 73 62.

Välkommen med din ansökan!