Receptionist till världsledande DeLaval i Tumba

  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Stockholm, Stockholms Län
  • Antal lediga tjänster
    1


Är du en social och representativ person med en ådra för service som gärna gör det "lilla extra"? Nu söker vi för vår kunds räkning, DeLaval en ny medarbetare som vill arbeta extra i deras reception/växel.

DeLaval är världsledande inom mjölkningsindustrin. Vi levererar integrerade lösningar för mjölkproduktion utformade för att förbättra produktion, djurhälsa och den övergripande livskvaliteten för mjölkproducenter. Företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför utrustning och kompletta system för mjölkproduktion och djurhållning världen över. DeLaval levererar även service och ett brett utbud av tillbehör. Företaget levererar effektiva system för mjölkning, driftsledning, kyla, utfodring, utgödsling, ventilation och energiåtervinning.

Om tjänsten
Vi söker nu dig som är studerande eller har annan huvudsaklig sysselsättning som vill arbeta extra som receptionist/telefonist på DelaVal i Tumba. Du och dina två kollegor har en central roll i företaget. Den huvudsakliga uppgiften är att koppla vidare samtal till medarbetare i organisationen och välkomna besökare. I din roll kommer du att sitta i växeln, bemanna receptionen med tillhörande receptionssysslor samt handha vissa administrativa sysslor som ingår i tjänsten.

Om dig
Du som har en mycket god kommunikativ förmåga och en hög känsla för service kommer att bli en värdefull medarbetare. Ditt engagemang, ditt driv samt din målmedveten gör att du lyckas i rollen som receptionist/telefonist ute hos vår kund. För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat i reception och/eller växel tidigare och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Kan du dessutom Alcatel och hänvisningssystemet Tellus kommer du snabbt att komma in i rollen. Vidare har du kunskaper inom Officepaketet och trivs med sedvanligt receptionsarbete. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående.
Våra kunder finns runt om i Stockholm och är såväl större som mindre företag och de är verksamma inom många olika områden. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Timlön enligt avtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt. De som går vidare efter videointervjun får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emma Heed 0736847362.

Välkommen med din ansökan!