Anläggningsansvarig till Fitness24Seven

  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Rekrytering
  • Stad
    Uddevalla, Västra Götalands Län
  • Antal lediga tjänster
    1


Vill du arbeta i en varierande och serviceinriktad roll i en miljö som präglas av hälsa och träningsglädje? Då är du rätt person för rollen som anläggningsansvarig på Fitness24Seven. I rollen som anläggningsansvarig är du Fitness24Sevens ansikte utåt på anläggningen och arbetar i en varierande roll med fokus på värdskap och ansvarar för att medlemmar får den hjälp och service de behöver och att gymanläggningen är i gott skick. Vi söker nu en Anläggningsansvarig till Uddevalla Centrum med start i slutet av april. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Fitness24Seven
Fitness24Seven är Sveriges absolut snabbast växande gymkedja och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På drygt tio år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha närmre 300 gym i sex länder (Sverige, Norge, Finland, Polen, Colombia och Thailand). Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers´ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.

Om tjänsten
Som anläggningsansvarig på Fitness24Seven arbetar du i en varierande och självständig roll med service i fokus där du ansvarar för att ge högsta möjliga service till Fitness24Sevens medlemmar. Du är ansiktet utåt för verksamheten och arbetar aktivt med att alla medlemmar ska känna sig välkomna genom att leverera en hög servicegrad och hjälpa medlemmarna med olika ärenden.

Som heltidsanställd anläggningsansvarig ansvarar du för gymanläggningen och arbetar för att anläggningen är i gott skick och medlemmarna får förstklassig service!
I det vardagliga arbetet kommer du arbeta självständigt men du är även en del av ett team med övriga Anläggningsansvariga i din region som du har regelbunden kontakt med och träffar på månadsmöten för att utbyta erfarenheter och idéer.

I din roll som Anläggningsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Försäljning och administration kring nya medlemskap
- Fånga upp feedback och förslag från medlemmar
- Kontrollera att träningsutrustning och maskiner fungerar
- Göra felanmälningar
- Hålla rent och ordning på anläggningen
- Arbeta med service för att uppnå försäljningsmål

Som Anläggningsansvarig på heltid har du fasta arbetstider mån-fre kl. 11.30-19.15.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll och som har ett stort intresse för träning och hälsa! För att trivas i rollen som anläggningsansvarig på Fitness24Seven är det en förutsättning att du är självgående och prestigelös i ditt arbete och drivs av eget ansvar. Aktiviteten och medlemsbesök på anläggningarna varierar dagligen och vi söker dig som har en förmåga att arbeta effektivt i ett högt tempo och samtidigt vara proaktiv i ditt arbete när det är mindre aktivitet på anläggningen. 

Vidare söker vi dig som har passion för service och drivs av att skapa kontakt med andra människor. Du har en förmåga att kommunicera och få medlemmar att känna sig välkomna och inkluderade samt en förmåga att peppa medlemmarna att känna träningsglädje!

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av service
- Intresse för träning och hälsa
- Förmåga och vilja att arbeta självständigt
- Förmåga att arbeta strukturerat och effektivt
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Fitness24Seven har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Fitness24Seven erbjuder dig:
- Utbildning, introduktion och upplärning av Trainer i början av din anställning
- Marknadsmässig lön med möjlighet till bonus
- Gratis träningskort på alla Fitness24Sevens anläggningar

Om ansökan
Önskat startdatum för tjänsten är 25 april. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma vidare till Skypeintervju med Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
4. Går du vidare efter Skypeintervju med oss på Adecco kommer du att få träffa Fitness24Seven för en slutgiltig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Julia Algotsson via 031- 725 45 38

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!