Webcruiter

Informationen på denna sida gäller Webcruiter, databasen för rekrytering. Du kommer till inloggningssidan genom att följa denna länk. Observera att denna databas inte använder samma användaruppgifter som AdeccoWeb och att det är möjligt att ditt CV finns registrerat i endast en av databaserna.

Jag kan inte logga in med mina användaruppgifter
Om dina användaruppgifter inte fungerar kan du använda funktionen “Glömt användarnamn/lösenord” längst ner på inloggningssidan. Ange den e-postadress du använde när du registrerade dig i databasen och klicka på “Skicka mitt användarnamn/lösenord via e-post”. Om du inte kommer ihåg vilken e-postadress du använde vid registreringen, klicka på “Jag har ingen e-postadress”, fyll i formuläret och klicka på “Skicka användarnamn och lösenord”. Ärendet kommer då att hanteras manuellt av supporten.

Hur kompletterar jag en ansökan jag redan skickat?
När du uppdaterar uppgifter och bilagor i ditt CV ändras dessa automatiskt i alla dina ansökningar. Den korta ansökningstext som du eventuellt skickade med din ansökan går ej att ändra i efterhand.

Webcruiter

Jag vill inte längre få erbjudanden om jobb via e-post
Logga in på ditt CV, välj menyvalet “Jobbagent” under fliken “Jobb” och klicka på “Ej aktiv”.

Jag har nyligen fått jobb och skulle vilja vara vilande kandidat hos Adecco
Logga in på ditt CV, gå till sidan där personuppgifter kan redigeras och sätt rullgardinsmenyn “Status för CV” till “Ej aktiv, men öppen för att bli kontaktad” eller “Ej aktiv”.

Hur gör jag om jag vill radera alla mina uppgifter?
Vänligen skicka e-post till webcruiter1@adecco.se och be om borttagning av ditt användarkonto. Uppge även födelsedatum och adress, så vi inte förväxlar ditt konto med någon annans.

 
 

  • Adecco Sweden AB • Kungsgatan 60 • Box 121 27 • 102 24 Stockholm • Tel. växel 08-598 980 00 © 2012 Adecco. All Rights Reserved
  • Sitemap