Account Manager sökes till Ricoh!

Ny
  • Stad
    Västerås , Västmanlands län
  • Kategori
    Försäljning / Marknadsföring
  • Typ av anställning
    Rekrytering

Ricoh

Är du en målmedveten person som älskar att göra affärer? Då har vi jobbet för dig! Adecco söker nu två Account Managers till Ricoh i Västerås/Eskilstuna!

Om Ricoh

Vi är ett globalt bolag med rötterna i Japan. Vårt arbete vilar på fem filosofier Team Work, Customer Centric, Innovation, Winning Spirit och Etik& Integritet. Inom Ricoh är kompetensutveckling en av hörnstenarna och som anställd hos oss har du tillgång till utbildningar via Ricoh Academy. För dig som vill utvecklas finns alla möjligheter, såväl nationellt som internationellt.

Om jobbet

Vi vill nu stärka vårt framgångsrika säljteam i Västerås/Eskilstuna med ytterligare två Account Managers som ska arbeta mot privata företag. Vi söker dig som älskar försäljning, har utpräglat kundfokus och vill arbeta i ett globalt företag med stark lokal förankring. I arbetet ingår att bearbeta såväl befintliga som nya kunder till Ricoh. Du arbetar självständigt med att driva och utveckla innovativa affärer som gör våra kunder till vinnare på sina marknader. Som Account Manager på Ricoh erbjuder du våra kunder helhetslösningar inom Dokumenthantering, ITS och Communication Service. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Västerås och vi ser gärna att du kan börja senast i augusti.

Om dig

Vi söker dig som är målmedveten med ett eget starkt driv som älskar att göra affärer. Du är social och duktig på att skapa nya kundkontakter likväl som att arbeta för långsiktigt goda kundrelationer. Du trivs med att tillhöra ett team och delar med dig av dina kunskaper. Ditt arbetssätt är strukturerat och du är van vid att ta mycket eget ansvar i arbetet. Du har gymnasieutbildning, ytterligare utbildningar inom försäljning är meriterande. Du har 1-2 års erfarenhet av B2B försäljning samt pratar och skriver svenska och engelska flytande. Körkort och tillgång till bil är ett krav.

Om ansökan

Tjänsten som Accuount Manager är på heltid och du blir anställd av Ricoh. Adecco genomför rekryteringsarbetet som sker löpande under annonseringstiden. Du ansöker med CV som beskriver vad du gjort och ett personligt brev som beskriver vem du är. 

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig malin.fredriksson@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Dela denna sida på